Eesti idufirmad saavad võimaluse osaleda miljoni dollari investeeringute jagamisel

15.09.2015

Täna avaneb rahvusvahelise kampaania Chivas Regal The Venture Eesti voor, mis annab Eesti parimatele idufirmadele võimaluse näidata ennast rahvusvahelistele investoritele ning osaleda miljoni dollarilise investeeringute fondi jagamisel.

Šoti viskitootja Chivas Regali algatusel loodud ülemaailmne idufirmade otsingukampaania The Venture kutsub konkursist osa võtma lootustandvaid ja ambitsioonikaid idufirmasid, kelle soov on kasumi teenimise kõrval avaldada positiivset mõju ühiskonnale.

 

“The Venture võimaldab alustavatel või arengufaasis olevatel sotsiaalsetel ettevõtjatel realiseerida rahvusvahelisel tasemel oma potentsiaali ning saada ligipääsu ühe miljoni dollarilisele rahastamisele,” ütles The Venture kampaania esindaja ja Chivas Regali tootejuht Sulev Kirst.

 

“Konkurss on loodud kasumile orienteeritud idufirmadele, kelle eesmärk on avaldada positiivset mõju ühiskonnale või keskkonnale – see on suurepärane võimalus näidata ennast maailmale ning meelitada Eestisse rahvusvahelisi investeeringuid,” lisas Sulev Kirst.

 

Eesti vooru taotlusi asub hindama Eestis investeerimisvõimalusi otsiva erainvestorite katuseorganisatsiooni EstBAN ja kohaliku vooru korraldaja Pernod Ricardi esindajatest ning kohalikest ekspertidest koosnev žürii. “Eesti võistlus toimub koostöös EstBAN’iga, sest meie äriinglid peavad Eesti ettevõtete konkurentsivõimet väga oluliseks ning aitavad kaasa maailmamuutvate ideede kasvamisele tugevateks ärideks,” ütles EstBANi tegevjuht Heidi Kakko.  


 

Eesti vooru võitja selgub hiljemalt detsembris, keda ootab ees niinimetatud “Kiirendi nädal” ehk mentorlusprogramm, mis leiab aset 2016. aasta aprillis. Programmi raames saab võitjast Eesti idufirma võimaluse õppida maailma parimatelt ärivisionääridelt ning esitleda ennast globaalsele publikule. Peale mentorlusprogrammi läbimist eraldatakse Chivas Regal The Venture fondist 250 tuhat dollarit, mille jagamine osalejate vahel toimub avaliku hääletamise vormis.

 

“Ülejäänud 750 tuhat dollarit jagab aga juba 2016. juulis kogunev rahvusvaheline žürii konkursi finaalvoorus, kuhu sõidutakse samuti Eesti vooru võitja, et anda talle võimalus kaitsta oma tööd ja ideed ning võita juba suuremaid The Venture fondi investeeringuid,” selgitas Sulev Kirst.

 

Konkursi Eesti voor algab 15. septembril ning kestab 10. novembrini. Konkursile on oodatud osalema alg- või arengufaasis Eesti idufirmad. Kvalifitseeruvatel algfaasis start-up’idel peaks olema töötav kontseptsioon ja võimalusel ka nähtav tegutsemine ning nad peaksid olema turul aktiivsed mitte rohkem kui kolm aastat. Kvalifitseeruvad arengufaasis idufirmad peavad olema reaalse töö- ja müügitulemustega prototüübi faasi ületanud ettevõtted, kes on tegutsenud üle kolme aasta. Algfaasis idufirma aastakäive ei tohi ületada 435 tuhat eurot, arengufaasis idufirma maksimaalne aastakäive peab jääma alla 870 tuhande euro. Firmad peavad olema nii Eestis registreeritud kui ka siin tegutsenud.

 

Taotlusi saab esitada veebikeskkonna www.theventure.com kaudu.

 

Eelmisel aastal käivitatud Chivas Regal Venture kampaaniast võttis osa ligi 1000 sotsiaalset idufirmat üle maailma ning investeeringute fond jagati 16 parima vahel. Käesoleval aastal osaleb koos Eestiga Chivas Regal The Venture kampaanias veel 27 riiki.

 

Lisainfo:

Sulev Kirst

Chivas Regal The Venture Eesti vooru esindaja

Tel: 55687828

e-mail: sulev.kirst@pernod-ricard.com

www.theventure.com

Proud partners and sponsors of EstBAN